Търсене в този блог

четвъртък, 12 юли 2018 г.

Домашно нескафе




В едно минало време, когато бяхме деца, и нямаше много стоки по магазините (въпреки, че съм расла по време на демокрацията) имаше едни малки кутийки с Нескафе, от които пазя топли спомени. Тогава беше луксозна стока кафето, и бабите ми пиеха инка. Но майка ми, понякога носеше вкъщи от тези кутийки. Още усещам аромата на нес и сладкия вкус.
Аз не пия кафе от 12 години, а на нес кафето му се мръщят вкъщи. Обаче се случи да ми попаднат две пакетчета. Дълго време ги игнорирах, защито кафе не пия, но днес спомените надделяха и си направих едното. По начина, по който го пиехме тогава с майка ми и сестра ми.


Домашно нескафе





1 пакетче от 2 гр. нескафе
захар на вкус
гореща вода


В чаша се сипва кафето и захарта. Прибавя се много малко вода, колкото леко да се овлажнят кафето и захарта. И следва забавната част. Взима се лъжица и се разбърква. Разбърква се толкова продължително, че сместа трябва да побелее, захарта почти да се разтвори, и да увеличи обема си 3-4 пъти. На този етап, ако не го изядете (защото е ужасно вкусно) се прибавя горещата вода при неприкъснато бъркане. Получава се кафе с много приятна пяна и неустоим аромат. Наздраве!

3 коментара:

  1. Теди,
    и аз не пия кафе от дълго време, повече от 20 години.Не понасям аромата му, навремето имах премеждие от пиене на кафе, щях да се натровя.Но пия Инка, също кафе Здраве или леблебия.Правя много рядко кафе за почерпка и то когато имам гости и те сами пожелаят това.Ще се възползвам от съвета ти.Много интересно и впечатляващо предложение.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Хайде, и аз на опашката на не пиещи кафе:)), но от по-скоро, от около 2-3 години, не че някога ми се е услаждало.
    Но нес кафе обичам, и моите спомени са от детството, когато само от чужбина го носеха, или от Кореком...мил спомен е този начин, Теди!
    Сега в ежедневието пия инка, цикория, или просто чай, по-вкусно ме и.

    ОтговорИзтриване
  3. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ОтговорИзтриване