Търсене в този блог

вторник, 26 септември 2017 г.

Крем с кондензирано мляко


Това вкусно кремче се появи в момент, когато имах няколко кутии с кондензирано мляко, а ми се хапваше семпъл десерт. Така се и роди рецептата,  с наличностите вкъщи. Получава се крем с наситен млечен вкус, но и много интересен. Ако ви се намира някоя поизостанала кутия с кондензирано мляко може да опитате:

Крем с кондензирано мляко





1 консерва кондензирано мляко(подсладено)
500 мл прясно мляко
500 мл вода
4 яйца
1 пудинг ванилия (за 500 мл мляко)
1 есенция ванилия
70 гр. масло




Прясното мляко и водата се смесват и загряват. През това време яйца се разбиват с миксер, към тях се прибавят пудинга, кондензираното мляко и ванилията. Постепенно се налива стопленото мляко и се връща на котлона. Разбърква се постоянно, докато сместа заври и се сгъсти. Готовия крем се охлажда леко и се прибавя маслото. Разбърква се докато се усвои. Разсипва се в десертни купички или чашки. Охлажда се преди сервиране. По желание може да се декорира с пресни плодове, шоколадови стружки или слой желирани плодове. Добър апетит!

3 коментара:

  1. Теди,
    не съм ползвала кондензирано мляко, все още не съм се престрашила да го ползвам за десерти.Ще пробвам, чудесен крам се е получил.
    Поздрави и лека и спорна седмица !

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересно кремче, не ми е идвало наум, Теди!

    ОтговорИзтриване
  3. О, със сигурност консистенцията е плътна. Пробвала съм крем карамел с кондензирано + обикновено мляко. Много добро предложение, Теди. Поздрави!

    ОтговорИзтриване