Търсене в този блог

сряда, 12 октомври 2016 г.

Патладжан със синьо сирене


Ако има зеленчук, който обожавам, то това е патладжана. Много го обичам, но прекаля ли с него и ми става лошо. Затова спрях да го приготвям често, намалих количеството, и сега нещата са под контрол.
Ще покажа една лесна и вкусна комбинация, която може да се приготви с обикновенно сирене и кашкавал. Може да се използват и повече видове сирена и кашкавали, но и само така е много вкусно.


Патладжан със синьо сирене





1 патладжан
100 гр. синьо сирене или бало саламурено
50 гр. кашкавал Гауда слайс или настърган кашкавал
черен пипер
магданоз
олио
сол




Патладжана се почиства и разрязва на две еднакви половинки. Потапя се в купа с подсолена вода. Оставя се да престои 30 минути, след което се изплаква със студена вода. Върху хартия за печене се поставят половинките и се мажат с малко олио. Изпичат се в загрята на 220 градуса фурна докато омекнат. В изпечените патладжани се подрежда сиренето, поръсва се с черен пипер и се покрива с кашкавала. Връща се във фурната и се допича до зачервяване на кашкавала. По желание се поръсва с магданоз. Приятен апетит!

3 коментара:

  1. Май комбинация на патладжан със синьо сирене не съм опитвала. Изглежда вкусно и двата продукта обичам. Поздрави, Тединка!

    ОтговорИзтриване
  2. Теди,
    внимавай с патладжана, той е по - тежък за усвояване.Не съм правила по този начин, ще пробвам - лесно и вкусно.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Теди, и аз като теб - с патладжана:)
    Не съм опитвала и още утре ще свърша таз работа, защото имам продуктите у дома:)

    ОтговорИзтриване