Търсене в този блог

вторник, 4 октомври 2016 г.

Пюре от грах и кисели краставички



Една лесна и вкусна рецепта за гарнитура от грах и кисели краставички. Съвсем случайно ми хрумна идеята, че мога да ги комбинирам. Докато пасирах един не много симпатичен грах, пред погледа ми се мернаха кисели краставички,  които пък бяха останали от едно Руло Стефани. Веднага ги сложих при граха, после малко от маринатата им, и ето ти едно чудно пюре накрая. Не съм мерила грамажи, но мисля, че идеята е важна. Всеки може да си го приготви според вкуса.


Пюре от грах и кисели краставички





грах
кисели краставички
марината от краставички
масло
чесън
сол
олио
подправки


Свареният грах (консервиран или замразен) се слага в тиган с малко масло и олио. Посолява се леко и се подправя с подправка. Аз използвах микс от сминдух, черен и червен пипер,  кимион, чесън на прах и майорана. Прибавя се нарязан на филийки чесън и се задушава за няколко минути. В купа на пасатор или кухненски робот се изсипва граха, прибавят се нарязани кисели краставички, и малко от маринатата им. Пасира се до еднородна смес. Сервира се с различни меса или риба. Приятен апетит!

1 коментар:

  1. Теди,
    ще го пробвам това пюре при първа възможност.Обикновено ми остава замразен грах всяка година във фризера, а твоята идея е чудесна.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване