Търсене в този блог

сряда, 27 януари 2016 г.

Попкорн салата



Заглавието казва всичко. Идеята ми е за хрупкава нотка към любимата зеленчукова салата. Много обичам салата с крутони, а тук ефекта е същия. Даже по голям, ако съдя по учудените физиономии вкъщи. Оказа се, че не съм открила топлата вода, и има много вариации на Попкорн салати. Това само ме радва, защото тепърва ще опитвам различни комбинации. Ето го и моето предложение:


Попкорн салата





50 гр. бейби спанак
2 моркова
1 червено цвекло
20-30 гр. царевица за пуканки
сока от един лимон
2-3 с.л зехтин
1 ч.л мед
сол на вкус



Спанака се измива и изцежда от излишната вода. Цвеклото и морковите се почистват и нарязват на ленти или колелца. Запичат се на сух или грил тиган. Приготвя се дресинга от лимонов сок, зехтин, мед и сол. Когато зеленчуците се извадят се заливат с част от дресинга. Пуканките се поставят в тенжерка с малко мазнина. Загряват се и се разклащат, докато се изпукат всички пуканки. Посоляват се. Салатата се сглобява, като най отдолу се поставя спанака. Отгоре се подреждат охладените моркови и цвекло. Пуканките се поставят отгоре. Овкусява се преди поднасяне. Приятен апетит!

2 коментара:

  1. Теди,
    за мен е новост тази салата с пуканки.Не съм им любител, дразнят стомаха, обаче си е интересно предложение.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено е интересна комбинацията пуканки и салата. Вкъщи се прие много добре! Спокоен следобед, Ели!

      Изтриване