Търсене в този блог

вторник, 24 март 2015 г.

Таханова попара

Както много от нас са отгледани с обикновенна попара със сирене, така аз съм с тахановата попара. И до сега ми е любима закуска, и отново я представям пречупена през сегашните ми разбирания. Всъщност не съм я променила много, само съм заменила захарта с мед. Баба ми си я правеше солена, добавяше сол вместо захар. Аз обаче предпочитам сладкия вариант. Ето го и него:


Таханова попара




1 филийка хляб (по възможност по сух)
2 с.л. сусамов тахан
2 с.л. течен мед
вряла вода

Хляба се надробява в купа. Отгоре се слагат меда и тахана. 


Залива се с вряла вода и се похлупва с чиния да се задуши. След 3-4 минути се отхлупва и разбърква. Хапва се топла и е много вкусна. Друг вариант е да се смесят равни количества мед и сусамов тахан и да се намажат на филийка. А когато ми се хапва течна закуска, предпочитам тахана в смути с банан. Опитайте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар