Търсене в този блог

четвъртък, 12 ноември 2015 г.

Смесен чай за кашлица



Преди няколко седмици децата ми бяха болни и хубаво кашляха. Баба им, моята свекърва, ми даде пакетче с билки. Сподели с мен, че това е билкова комбинация за кашлица. Направих чай и се разнесе много приятен аромат. Опитах го и не можех да повярвам. Стори ми се много хубав, въпреки че в състава си има босилек, а аз не се харесвам с него. След това прочетох в интернет, и се оказа че и трите билки са с противовъзпалително действие. И са много подходящи за чай при кашлица.

Смесен чай за кашлица




стръкове и цветове босилек
цветове от дървесен бъз
цветове лайка


Около две супени лъжици от билките се варят в половин литър вода за 5-6 минути. Охлажда се до приятно топло, подслажда се с мед. Бъдете здрави!



2 коментара:

  1. Определено подборът на билки е добър. Чудесен аромат! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Освен, че са ароматни, са и много полезни! Усмихната есен, Кате!

      Изтриване