Търсене в този блог

вторник, 19 май 2015 г.

Броколи на фурна

Любимите броколи приготвени по много семпъл и лесен начин. Застояваха в хладилника, и реших да опитам да ги опека. Не ги бях приготвяла по този начин, а се оказаха много вкусни! Опитайте ги:


Броколи на фурна






500 гр. броколи
олио
сол

Броколито се накъсва на розички, полива се с мазнина и се посолява. Разбърква се хубаво, но внимателно, защото цветчетата са много нежни. Трябва добре да се омаслят, но да не са много мазни. Пекат се върху хартия за печене до готорност. Останаха ми малко овкусени и неопечени, и си ги хапнах на салата. Много вкусни са както сурови, така и запечени на фурна. Добър апетит! 

2 коментара:

  1. Теди,
    много обичам сурови броколи, но топлинно обработени никак не ми са по вкуса.Може би трябва да се обработват много кратко от топлината за да станат вкусни.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, на мен за пръв път ми харесаха сурови, но трябва да са овкусени! Броколито обикновенно го приготвям на пара само докато омекне. То е много нежно, и ако се хапва термично обработено, задължително е да се готви кратко. Иначе на каша не го харесвам. Поздрави!

      Изтриване