Търсене в този блог

вторник, 17 февруари 2015 г.

Супа от червена леща

Лещата е една от храните, които винаги съм обичала. За разлика от боба, който като дете не харесвах особенно, даже въобще. В течение на годините вкуса ми се промени, и сега ми харесва да си хапвам боб. А леща никога не съм отказвала, обаче си я хапваме само с голямото ми момченце. Скоро ще преобщим и малкото ;) Ето я и рецептата:


Супа от червена леща 

 

 



250 грама червена леща
2 малки глави червен лук
2 моркова
1 глава чесън
червен пипер
чесън на прах
джинджифил на прах
джоджен
риган
олио
сол
магданоз по желание


Слага се тенжера с вода да заври. Прибавят се нарязаните на ситно моркови и лук. След като са врели 5 минути се добавят изчистените скилидки чесън цели. След още 5-6 минути се добавя и хубаво измитата червена леща. Незнам защо й казват червена, като си е напълно оранжева. Както и на червения лук, който си е лилав ;) . След като лещата поври се добавя олиото и подправките. Накрая се добавя сол на вкус. Тук е момента да се сложи нарязания магданоз. Може и да се пасира супичката. И имаме чудесна леща гореща!

Няма коментари:

Публикуване на коментар