Търсене в този блог

сряда, 18 февруари 2015 г.

Кашкавал на фурна

Преди време беше много популярна рецептата за кашкавал на фурна. Откакто аз я открих за моята кухня спрях да се мъча с опитите ми да панирам кашкавал. Не е точно едно и също, но аз определено го замених в моята кухня. Ето го и моя вариант:

Кашкавал на фурна

 

 

250 гр кашкавал
4 яйца
1,5 чаша прясно мляко
4-5 с.л. брашно
масло
сол


Първо се опитва кашкавала и се преценя има ли нужда от сол в ястието. Ако е от много солените кашкавали не се налага, но има и по безсолни варианти, в които е необходимо да се добави малко сол към сместа. Кашкавала се настъргва. Яйцата се разбиват с брашното, постепенно се добавя прясното мляко и кашкавала. Правоъгълна тавичка се намаслява и се изсипва сместа. Пече се в загрята на 220 градуса фурна до приятен загар. И имаме чуден кашкавал за гарнитура или основно ястие.

2 коментара:

  1. Любим вариант на кашкавала - много лесен и мързелив. Често го слагам в тавата върху хартия за печене и по някое време - отгоре, тънки резенчета бекон (или каквото има) и навивам на руло.
    Просто приказка...
    Направо ме зарадва с твоя вариант

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много отдавна не бях правила, наистина е много лесен и мързелив. Идеален е със салатка за по-лека вечеря. Пак ми даваш хитра идея с бекончето, така признавам си не съм правила.

      Изтриване