Търсене в този блог

сряда, 4 февруари 2015 г.

Студентска салата с цвекло

Преди много години в студентските ми си правихме една много вкусна и пивка салата от червено цвекло. До тогава не бях хапвала по никакъв начин червено цвекло. Тогава се влюбих в него и досега обичам да си го правя на салата или в сок. В много коментари съм чела, че мирише и има вкус на пръст, обаче аз никога не съм се замисляла за това, а сега като се замисля, не усещам такъв вкус. Цвеклото винаги си го избирам малко, не по голямо от юмрук, и винаги ми е ужасно вкусно. Много е важно и как ще се подправи и с какво ще се съчетае. Предлагам ви рецептата:


Студентска салата с цвекло

 

2 бр. средни глави цвекло
100 гр замразена царевица
150 гр лека майонеза
2 скилидки чесън
копър
сол на вкус


Цвеклото се бели, измива и настъргва на ренде. Царевицата се размразява и се изцежда от водата. Чесъна и копъра се почистват и наситняват. Всичко се смесва в купа, добавя се сол на вкус. Добавя се леката майонезата и се охлажда. И после се сяда на масата и се хапва с удоволствие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар