Търсене в този блог

вторник, 22 ноември 2016 г.

Прясно постно зеле със сумак



Ето, че постите започнаха, а аз още не съм публикувала каталог с постните рецепти в блога. Имам изготвен от март 2016 година, но в него не са добавени последните рецепти. Ще се поправя в близките дни, а до тогава може да разнообразите постното си меню с едно много вкусно постно зеле със сумак. Получава се много лесно и е интересна комбинацията. Ето и рецептата :


Прясно постно зеле със сумак



1 средна зелка
250 мл. доматен сок
1 с.л червен пипер
1/2 ч.л черен пипер
2 ч.л сумак
олио
сол




Зелето се нарязва на лентички и се претрива с малко сол. Слага се в тенжера и се задушава в малко мазнина. Когато омекне се прибавят подправките. Изсипва се доматеният сок, долива се и чаша вода. Похлупва се с капак и се оставя да се сготви. Идеално си пасва с люти чушлета и хляб. Приятен апетит!

3 коментара:

  1. Теди,
    наистина интересна комбинация на сумак със зеле.Ще го изпробвам задължително , имам сумак и много ми хареса.Чудесен вкус придава.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Чудно е зелето, а аз все още не съм използвала тази подправка в кухнята. Поздрави,Тединка!

    ОтговорИзтриване
  3. Мисля, че ще е сполучливо, Теди, сумакае киселичък, а прясното зеле обича, макар аз да не обичам постно зеле!

    ОтговорИзтриване