Търсене в този блог

четвъртък, 14 януари 2016 г.

Кокоски и една година Пекарната на мама Теди



Всъщност, никога не съм можела да правя равносметки. Винаги съм приемала живота си като низ от изпитания и награди. Стискам зъби за да премина трудното, и не се радвам толкова много на хубавото. Умереност в чувствата. Пък и за всяко хубаво нещо в живота си съм платила цената.
Кулинарният блог за мен е начин да си покажа, че живея, че се справям, че има разнообразие в живота ми. Направих го с терапевтична цел, която да ме измъкне от сивото, скучното и еднообразното. Начин да вкарам много усмивки, позитивни мисли и чувства в сърцето си. А то се оказа по-хубаво от колкото го мислех ;).



Покрай блога създадох няколко виртуални приятелства, които ме карат да се усмихвам и стоплят сърцето ми. Благодаря ви приятели, бъдете щастливи като мен!
Ще почерпя с едни лесни кокоски, при мен количествата са тези:


Кокоски





3 яйца размер М
200 гр. кокосови стърготини
200 гр. захар
1 ампула ванилия
източник




Фурната се загрява на 180 градуса с вентилатор. В купа се разбъркват яйцата със захарта. Разбърква се с вилица,  няма нужда от миксер. Прибавя се ванилията и кокосовите стърготини. Овалват се топчета с навлажнени ръце. Подреждат се в тава постлана с хартия за печене. Изпичат се за 10-15 минути. По желание могат да се украсят с шоколад. Приятен апетит!

6 коментара:

  1. Теди,
    честита ти блогогодинка.Пожелавам ти много вдъхновение при приготвяне на всички рецепти и много нови идеи.Чудесни са кокоските.Много обичам този аромат.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Теди, честита благогодинка! Пожелавам ти с такава лекота и желание да го списваш и занапред, да ти доставя удоволствие и да се радваш на многото си почитатели, които съм сигурна, че не са малко! А аз винаги надничам в твоето уютно местенце и намирам все хубави идеи!
    Поздрави сърдечни Теди!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита първа годинка на уютното ти местенце,Теди!Нека винаги ти носи кошница с усмивки и топлите думи на приятелите и почитателите да те радват!Кокоски обичам толкова много,че си грабвам моментално не една,чудни са!

    ОтговорИзтриване