Търсене в този блог

сряда, 14 януари 2015 г.

Добре дошли в моята кухня и супа минестроне!



Здравейте и добре дошли в моята кухня! Често ми се налага да съм в кухнята, където обикновенно доста експериментирам. Почти няма рецепта, която да съм приготвила, и която да не съм променила според наличностите вкъщи и личните предпочитания. Така е и сега с тази невероятно вкусна и засищаща супа. Не бях хапвала преди и нямам база за сравнение дали се е получило или не някакво подобие на тази супа. Обаче вкусничка се получи. Идеята да направя тази супа е отдавна, но все нещо изникваше и не й идваше реда. Така до днес, когато трябваше да оползотворя едни кокали с малко месце по тях. Реших да си направя месен бульон, и да направя супа. А супата се превърна в минестроне, минестроне обаче без боб. Но и така е достатъчно вкусна. Ето какви продукти използвах аз за 3-4 порции:


Супа минестроне

 



2 моркова
3 средни картофа
1 люспа фенхел
½ стрък праз
50 гр сварено месо(може да се пропусне или да се добави повече) 
70 гр паста къси тръбички(моите Дитали на Дерони)
50 гр замразен грах
50 гр замразена царевица
1,5 л месен бульон
1 ч. л листа целина(аз използвах замразени листа и стебла)
1 дафинов лист
½ ч. л джоджен
сол
олио
лимонов сок



Задуших в малко олио морковите, след това добавих фенхела и картофите, които бях нарязала на кубчета. Добавих праза на колелца и постепенно добавях бульона. Когато зеленчуците бяха почти готови добавих замразените зеленчуци и пастата, след като и те се свариха посолих, добавих джоджен и целината. Накрая сложих свареното месо. На тази супа много й отива прясно изцеден лимонов сок. Това е лесно, бързо и вкусно. Чудесна и питателна зимна супичка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар