Търсене в този блог

неделя, 25 януари 2015 г.

Доматена супа с фиде


Всъщност аз май никога не съм приготвяла доматена супа, нямам и съзнателен спомен да съм яла. Обаче в последните няколко дни идеята за доматена супа ме преследва денонощно. И така до днес, когато най накрая я приготвих. Сложих в нея това, което ми се стори, че би трябвало да има в една доматена супа. Ето и рецептата:

Доматена супа с фиде

 

 



2 моркова
1 глава лук
1 малка глава целина
1 люспа фенхел
1 буркан домати(около 800 гр)
чесън на прах
черен пипер
джоджен
олио
фиде
сол


Задуших в малко олио и вода морковите, целината, лука и фенхела нарязани на парченца. Овкусих с подправките.  После добавих доматите и малко вода. Оставих да поври супата, докато омекнаха зеленчуците и пасирах. Добавих фидето и варих до готовност. Това е лесна, вкусна и сгряваща супа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар