Търсене в този блог

събота, 12 септември 2015 г.

Мързеливки



Една много стара рецепта, записана на хвърчащо листче, в стара кулинарна книга. Нямам спомени дали съм я правила, но ми се стори много лесна и бърза, затова реших да я приготвя. Оказа се чудесна съботна закуска, бърза и вкусна!


Мързеливки





1ч.ч кисело мляко
1 ч.л сода бикарбонат
1/2 ч.ч олио
1 ч.ч сирене или кашкавал
2 1/2 ч.ч брашно
2 яйца ( по желание)
източник

Продуктите се разбъркват в посочената последователност. Късат се малки топки, и се пекат във загрята фурна. Ако към сместа се добавят две яйца се пече като кекс. Аз не сложих яйца, а направих 9 питки. Прибавих шарена сол към тестото, и поръсих питките с кимион преди печене. Приятен апетит!

4 коментара:

  1. Теди,
    допаднаха ми и трите ти рецепти - аз правя поници и кълнове от слънчоглед.Стават много вкусни , добавени в салати.Но всичко е въпрос на придобити навици.
    Много лесни мързеливки.И аз ще ги изпробвам, отивайки си на село винаги правя подобни тестени закуски.
    Много интересна е рецептата ти за свинското - не съм правила с балсамов оцет, но той има по - сладникъв вкус и сигурно се е получило чудесно ястие.
    Поздрави и успешна седмица !

    ОтговорИзтриване