Търсене в този блог

четвъртък, 3 септември 2015 г.

Пиле с естрагон



Видях го при Весето това пиле с естрагон, и много го харесах. Не бях използвала до този момент естрагон, но реших да опитам. Опита се оказа успешен, вкъщи гозбата пожъна успех. Получи се много вкусно и сочно пиле. Записвам си другият път да сложа повечко от естрагона ;). Ето и моите количества:


Пиле с естрагон





550 гр. пилешко филе
40 мл мазнина
100 мл. сметана
сушен естрагон
черен пипер
сол


Пилешкото месо се нарязва на лентички. Запържва се с мазнината в тиган. Посолява се, подправя се с черен пипер. Малко преди да се зачерви се добавя естрагонът, след това и сметаната. Готви се докато се сгъсти сосът. Поднася се със свежа салата. Приятен апетит! 

4 коментара:

  1. Теди,
    и аз рядко използвам естрагон, но по принцип съм голям любител на подправките.Така,че твоето пиле сигурно се е получило много сполучливо.Ще направя и аз пиле с естрагон, за да видя дали ще пожъне овации у дома.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опитай, Ели! Направих малка доза и свърши за броени минути. Весела вечер!

      Изтриване
  2. И аз не съм опитвала Теди, но като гледам твоето месце, определено скоро ще си приготвя!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, незнам дали ще ти хареса естрагонът, но за мен си е откритие! Весел петък!

      Изтриване